یکی از مشکلاتی که از همان ماه های اول بارداری برای خانم ها پیش می آید تهوع صبحگاهی و به طور کل حالت تهوع بارداری است. حالت تهوع که یکی از اولین علائم بارداری است در هر فرد شدت متفاوتی دارد و ممکن است در برخی افراد بسیار شدید و آزاردهنده باشد. سیسمونی خوشبختانه با رعایت چند راهکار ساده و راحت می توانید تا حد زیادی از این حالت ناخوشایند جلوگیری کنید.

پیشنهاد گاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی بیبی پرو: بررسی لیست سیسمونی نوزاد

معده خالی می تواند احتمال تهوع را بیشتر کند. بنابراین حداقل ۳۰ دقیقه قبل از غذا خوردن یک لیوان آب یا مایعات دیگر بنوشید و مصرف مایعات حین غذا خوردن را به حداقل برسانید.

یکی از مواردی که باعث تشدید حالت تهوع بارداری می شود بوی غذاست! به همین دلیل یک راه هوشمندانه  برای کاهش حالت تهوع این است که حداقل در ماه های ابتدایی بارداری از مصرف غذاهای بودار مثل پیاز داغ، غذاهای سرخ کردنی و … خودداری کنید. سیسمونی حتی می توانید خود را به خوردن غذاهای سرد مثل انواع سالاد عادت بدهید تا این دوره ناخوشایند تمام بشود.

مواد غذایی مثل گردو سرشار از پروتئین هستند و ویتامین ب ۶ زیادی دارند؛ این قبیل مواد غذایی به کاهش حالت تهوع بارداری کمک می کنند. از مصرف غذاهای چرب، پرادویه، اسیدی و سرخ شده خودداری کنید یا مصرف آن ها را به حداقل برسانید.

زنجبیل یکی از درمان های خانگی و سنتی است که از قدیم برای درمان حالت تهوع بارداری استفاده می شده است. سیسمونی زنجبیل با آرام کردن معده و گوارش حالت تهوع بارداری را برطرف می کند. زنجبیل را به شیوه های مختلفی می توانید مصرف کنید که یکی از آنها مصرف دمنوش زنجبیل است. سیسمونی کمی زنجبیل تازه رنده کنید و ان را در چایتان بریزید یا به تنهایی داخل آب جوش بریزید و چند دقیقه بعد نوش جان کنید. بیسکوئیت زنجبیلی و انواع کیک و شیرینی هایی که با استفاده از زنجبیل تهیه می شوند هم برای رفع تهوع بارداری بسیار مفیدند.

استرس و خستگی در دوران بارداری می تواند باعث تشدید حالت تهوع صبحگاهی بشود. به همین دلیل لازم است به اندازه کافی بخوابید و استراحت کنید و از استرس و تنش دوری کنید. سیسمونی هر زمان از روز که می توانید کمی دراز بکشید و استراحت کنید تا صبح روز بعد سرحال تر باشید و حالت تهوع کمتری داشته باشید.

پیشنهاد گاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی بیبی پرو: بررسی لیست سیسمونی نوزاد

منبع : https://babypro.ir/wiki


ویکی بیبی مجله تخصصی بیبی پرو تهوع ,بارداری ,حالت ,سیسمونی ,دوران ,مصرف ,حالت تهوع ,تهوع بارداری ,کاهش حالت ,همین دلیل ,باعث تشدید ,لیست سیسمونی نوزاد ,گاه اینترنتی سیسمو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

رنگی چت | چت رنگی دانلود رایگان تکست در سبک مختلف و پخش بیت Gamemhr اخبار لحظه ای و فوری ورزشی دانلودستان به وبلاگ آوای خوزستان خوش آمدید