تا به امروز انواع مختلفی از روانکارها وارد بازار شده اند که هر یک برای نوع خاصی از ماشین آلات مورد استفاده قرار میگیرند. یکی از روانکارهایی که کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد روغن گردشی میباشد. اما روغن گردشی چیست و چه کاربردی دارد؟ روغن گردشی از دسته روانکارهایی است که در سیستم های بسته استفاده میشود. روغن گردشی برای سیستم هایی که بسته هستند و میزان آلودگی در آنها بالا میباشد کاربرد بسیار زیادی دارد. روغن گردشی  در سیستم هایی به همین نام یعنی گردشی به کار میرود که از جمله این سیستم ها باید به جعبه دنده ها، سیستم هایی که در آنها زنجیر چرخ به کار رفته است،‌ سیستم های هیدرولیک پرس، یاتاقان های ساده و همچنین دستگاه های نساجی اشاره نمود.


روغن گردشی

سیستم هایی که در آنها از روغن گردشی استفاده شده باشد از میزان خورندگی بالایی برخوردار هستند که به همین دلیل در روغن گردشی با قیمت مناسب باید توجه داشته باشید که با کیفیت ترین نوع روغن را تهیه نمایید. روغن گردشی با کیفیت تا حد ممکن از خوردگی سیستم جلوگیری میکند و همین موضوع میواند عمر دستگاه را بیش از بیش افزایش دهد. یک روغن گردشی مناسب و با کیفیت باید علاوه بر قابلیت ضد سایش از خاصیت ضد اکسایش نیز برخوردار باشد زیرا اکسیداسیون نیز میتواند در کیفیت روغن و در نتیجه دستگاه تاثیر بسیار زیادی بگذارد. از دیگر نکاتی که در روغن گردشی باید لحاظ کنید میزان ویسکوزیته یا گرانوری آن است. هر چه میزان ویسکوزیته بالاتر رود در نتیجه مشکلات بیشتری برای پمپاژ روغن به وجود خواهد آمد. همچنین روانکاری نیز توسط روغن گردشی با بالاتر رفتن ویسکوزیته به خوبی و حد مطلوب انجام نمیشود. بطور کلی در روغن گردشی باید توجه داشته باشید که این نوع روغن باید از ویژگی هایی همچون ضد اکسایش، ضد خوردگی و عدم ترکیب شدن با آب و هوا، قابلیت جدا شدن از آب و هوا و عدم تشکیل کف پایدار برخوردار باشد.

 

روغن گردشی

روغن گردشی در برندهای زیادی انجام میشود که برخی از برندها تمامی ویژگی های یک روغن استاندارد را دارند و برخی دیگر  از کیفیت پایینتری برخوردار هستند. روغن گردشی در برخی از برندها با قیمت بالایی انجام میشود البته این قیمت بالا بی دلیل نیست و کیفیت بالا باعث شده تا قیمت افزایش پیدا کند. روغن گردشی در گاه ها و شرکت های مختلف با تعرفه های متفاوتی انجام میشود و هر شرکت بنا به تشخیص خود و نوع روغن قیمت متفاوتی را در نظر گرفته است. روغن گردشی در شرکت پترو تجهیز روانکاران صدرا با تعرفه های کاملا مشخص انجام میشود و  به راحتی و با اطمینان خاطر کامل از قیمت ها میتوانید خود را انجام دهید.

روغن گردشی در برخی از  شرکت ها و گاه ها تنها محدود به یک منطقه خاص میشود  زیرا محصولات خود را تنها بصورت حضوری ب میرسانند. روغن گردشی بصورت اینترنتی این محدودیت ها را حذف کرده  است و  به راحتی میتوان از هر شهری محصول و یا محصولات مورد نظر خود را سفارش داد و در محل دریافت نمود.


مقالات طراحی سایت روغن ,گردشی ,سیستم ,انجام ,کیفیت ,قیمت ,روغن گردشی , روغن , روغن ,سیستم هایی ,انجام میشود ,توجه داشته باشید ,کاربرد بسیار زیادی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

راکت شو مدرسه نمونه دولتی سید کمال * تخفیف ویژه فقط برای امروز انتخاب رشته آرمان - entekhab reshte daneshgah azad ililili خرید پکیج دیواری بوتان ایران رادیاتور